لایت پنل چیست

استفاده از روشنایی و نور مناسب در دیتاسنتر و بخصوص رک یکی از مهمترین بخش نگهداری و راه اندازی دیتاسنتر است. روشنایی و نور مناسب در فرایند نگهداری از دیتاسنتر بسیار کارآمد خواهد بود. از تجهیزات رک که برای روشنایی فضای داخلی رک استفاده می‌شود لایت پنل است. لایت پنل دستگاهی است که با توجه به اندازه‌ی رک برای روشن نگه داشتن فضای داخلی آن استفاده می‌شود. استفاده از این محصول، نگهداری و عیب یابی رک و تجهیزات داخل آن را بسیار آسان می‌کند.

 

6 ویژگی‌ها و مزایای لایت پنل کیبل منیجر:

  1. لایت پنل تولید شده در کیبل منیجر با بدنه‌ای از جنس فولاد و با ضخامت یک میلی‌متر است.
  2. لایت پنل با روکشی از جنس رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک پوشیده شده است و ظاهری شکیل و زیبا به آن می‌دهد.
  3. از مشکلات احتمالی لایت پنل در رک بوجود بیاورد تولید گرمای زیاد است. اما لایت پنل تولیدی در کیبل منیجر LED برق کم و گرمای ناچیزی تولید می‌کند. لازم به ذکر است که گردش هوا در داخل رک و خنک بودن محیط رک و تجهیزات از اهمیت زیادی برخوردار است.
  4. لایت پنل دارای کلید On و Off است که روشن و خاموش کردن آن را آسان می‌سازد.
  5. نیازی به آداپتور ندارد.
  6. با برق 220 ولت کار می‌کند.

لایت پنل

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در دیتاسنتر کمتر به آن توجه می‌شود این است که باید نور مناسبی در محیط دیتاسنتر و سرورها قرار دهید. این کار دسترسی و عیب یابی سرورها را آسان می‌سازد. برای روشن نمودن فضای رک و مراقبت بهتر از تجهیزات لایت پنل تهیه کنید. علاوه بر نور مناسب، ظاهر و محیط دیتاسنتر را زیبا می‌سازد. شما می‌توانید لایت پنل تولیدی کیبل منیجر را از طریق سایت سفارش دهید.

  بلنک پنل چیست؟

کیبل منیجر با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فروش تجهیزات شبکه، انواع رک و محصولات آرایش کابل آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان است. جهت خرید لایت پنل می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.