سینی مش ، سبد کابل

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وسایل شما چندین سیم یا کابل دارد که به بخش‌های مختلفی متصل می‌شود. چند سیمی بودن و یا طولانی‌تر شدن مسافت استفاده از سیم ممکن است مشکلات زیادی برایتان به وجود بیاورد. پیچیدگی و درهم گره خوردن سیم‌ها از ساده‌ترین موارد است.  مثلا ممکن است کامپیوتر خود را تازه را انداخته باشید و با این مشکل مواجه شوید.حالا سیم‌ها و کابل‌ها را در سطح بزرگتری تصور کنید. مثلا در ورزشگاه‌ها، صنایع غذایی، مراکز تکنولوژی و … . اما باید چه کار کرد؟ با استفاده از سینی مش ، سبد کابل می‌توانید به کابل‌ها نظم دهید آنها را مدیریت کنید.

sssssssssssssssssssssssssini

6 مزایای استفاده از سینی مش ، سبدکابل

  1. سینی مش ، سبدکابل از استحکام بالایی برخوردار است.
  2. سینی مش ، سبدکابل نسبت به سایر محصولات مشابه (نردبان و سینی کابل)، هزینه‌ی کمتری دارد.
  3. پخش شدن گرما در محیط از بروز حوادث غیر منتظره (مثال: آتش سوزی کابل) جلوگیری می‌کند. همچنین به علت جریان داشتن هوا، از داغ شدن کابل‌ها جلوگیری می‌کند.  
  4. در صورت آتش سوزی در محیط، سینی مش مقاومت خوبی در برابر حرارت نشان می‌دهد.
  5. به علت توخالی بودن سینی مش، گرد و خاک کمتری در محیط جمع می‌شود.
  6. اگر در بخشی از کابل مشکلی وجود داشته باشد، به علت نمایان بودن کابل در سبد، می‌توان به راحتی بخشی که در آن مشکل به وجود آمده را پیدا کرد. به همین دلیل نیازی نیست کل کابل تعویض شود. سرعت یافتن مشکل نیز بسیار بیشتر از محصولات دیگر مانند سینی کابل است.  

با مراجعه به سایت کیبل منیجر و بخش سینی مش ، سبدکابل، سبد کابل، می‌توانید انواع سینی مش موجود را بیابید و نسبت به سفارش خود اقدام کنید. اگر برای اولین بار از سایت خرید می‌کنید ابتدا باید عضو شوید و سپس محصول مورد نظر خود را انتخاب و مراحل پرداخت را طی کنید.  برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با ما تماس بگیرید.

  نگهدارنده کابل شبکه افقی